Agrega 3 cuadros de tu elección de nuestro sitio web al carrito y el descuento se aplicará automáticamente. Puedes aprovechar la oferta más de una vez.
Todo lo que necesitas, en una cuidada presentación
Abre cada sección para ver los detalles y sigue eligiendo la obra que más te guste.
Cada kit incluyeLienzo, pinturas, pinceles y una guía a todo color
Tu lienzo numerado
Un lienzo con el diseño que has elegido, impreso con claridad para que puedas seguirlo fácilmente.
Pinturas de 24, 36 o 48 colores
Pinturas acrílicas no tóxicas, ya mezcladas, con un color para cada zona numerada.
Tres pinceles de calidad artística
Puntas finas, medianas y anchas para pintar desde los detalles más pequeños hasta las zonas más amplias.
Imagen de referencia a todo color
Una imagen clara de la obra terminada para tenerla a mano mientras das vida a cada forma.
La garantía CraftoriaPintura suficiente, atención cercana y devoluciones durante 30 días
CRAFTORIACon devoluciones gratis durante 30 días.
Si recibes algo dañado, incompleto o con algún problema, nuestro equipo está aquí para ayudarte.
01Pintura de sobra02Reposición de pintura gratis03Seguimiento y seguro incluidos
Si las pinturas llegan secas o defectuosas, o te quedas sin pintura, te enviaremos un juego nuevo gratis. Si la experiencia no te convence, contáctanos dentro de los 30 días siguientes a la entrega para recibir una etiqueta de devolución prepagada y un reembolso completo.
Loving this process. My only challenge is a few paints are dried out and so much orange means lots of covering numbers. Looking forward to ordering others in this series.
I am really surprised because the product is very good and funny. I have only a thing to say because I have received only 3 brusches.
So I am requesting the other 3 that should have been included inside the kit . Many thanks in advance.
In attached only the 3 brushes received.
I am just getting started painting this beautiful, beautiful picture. The canvas is great quality. The paints are great and so far it’s turning out beautifully. It was packaged very nicely as well. This is one of the most professional paintings I have ever received because it also includes a color picture of the picture that I’m painting as well as an 8 1/2 x 11 picture that shows all the numbers corresponding to the numbers on the canvas, which is a big help
No lo he terminado, pero ya sido una grata y relajante experiencia el hacer este cuadro. Me encantara poder compartirlo cuando ya esté terminado.
¡Gracias!
I really enjoyed painting this beautiful piece, it has given me lots of confidence and inspiration in using colours. Having a number for each colour was easy and helpful too.
Thank you Craftoria for discovering a new and wonderful hobby.
Unfortunately this painting was very off.
A lot of the details shown in the advertised image are missing, see the closeup of the blue leave and the black and white image. All the dark leaves on the left of the image have missing details as well. The yellow flower at the top looks terrible, because the suggested colors are not what is actually shown.
The background on the the right doesn't match the other numbers for the background.
I've attached an image of the template in case someone thinks I painted over the details or accidentally chose the wrong colors.
I believe I might have gotten a misprint, which would explain all these flaws.
Store owner replied:
Hey Kat! We're sorry to hear that you weren't happy with your painting.
Please feel free to reach out to customer support, we'd love to make this right! Please note that under our refund policy, you are eligible for a (free) replacement or a refund.
I have done quite a few paint by number kits, and I have to say yours is the best! I love the large amount of colors and shades that really make the painting come to life. I will definitely be ordering again.
I’m still working on it, but I will say I’m concerned that the paint coverage is so poor. Also the numbers printed on the canvas in some cases are blurred and impossible to read.
The picture is really beautiful I just hope I have enough paint to do a second coat where needed.
Macht viel Spaß und die Leinwand und Farben haben eine gute Qualität. Die Farben riechen kaum, was sehr angenehm ist. Alle Farben reichen von der Menge. Bei wenigen Farben (v.a. gelb) braucht es mehrere Schichten, bis es so gut deckt, dass die Zahlen und Linien auf der Leinwand nicht mehr durchscheinen.
Although I love the kit, I was disappointed to not receive the foam tray that holds each individual paint cup which I did receive with my first kit. Unfortunately my first kit was for 36 colors and my 2nd included 48 colors.
Also the bushes received with this kit were good, however I didn't receive a bush that would work best with the smaller images to paint. Again, luckily enough I was able to use the smallest brush from my first kit.
Neither of these issues will prevent me from future purchases.
Really great product! I have tried many, and this is the best by far. Good quality and nicely packed. Faster delivery than any others too. 10 out of 10 :-)
I love this one. The flowers were so pretty and the brushes worked really well! The only issue was some of the numbers showed through. #19, 21 etc... but otherwise, great experience. I am not done yet, when I'm done I'll upload a pic.
I absolutely love the quality of the canvas and the design is lovely! I would suggest a higher quality paint that covers the numbers after one application, instead of having to go over it after it dries because the numbers show through.
I’ve enjoyed painting this however my criticism is that you paint tiny spaces so I was expecting a spectacular brush that could easily paint those tiny spaces, but it’s flimsy. Also, the paint gets clunky pretty quick, and last, the colors in real life are not like advertised. If I knew this was the actually color palette I would have chosen a different picture. Other than that I enjoy doing it and am 3/4 finished with my painting.